Zin in een gezellige trainingsrun samen met andere lopers en ons dreamteam?
Op maandag 1 juni staat weer een mooie trainingsloop op het programma!
⚠️ LET OP: de startlocatie is gewijzigd!
We vertrekken vanaf De Stip in Meersen (Pastoor Dominicus Hexstraat 10)
Of je nu traint voor de 5 km, 10 km, halve marathon of gewoon lekker samen wilt lopen: iedereen is welkom! 🙌
We maken meerdere snelheidsgroepen (ook voor de langzamere lopers!)
📅 Maandag 1 juni om 18.45 uur
📍 Startlocatie: De Stip, Meerssen
⌚ Samen starten, samen genieten!
Neem gerust een loopmaatje mee en maak er samen een mooie training van 💪💛